Dizajn brošure, kataloga, menija

Promotivni ili kancelarijski materijal poput kataloga, menija, brošura je deo Vašeg vizuelnog identiteta i treba da ostavi upečatljiv utisak i omogući prepoznatljivost Vašeg brenda, firme ili posla.

Dizajn brošure, kataloga, menija

Avani grafički dizajn | Dizajn brošure, kataloga, menija

Promotivni il kancelarijski materijal je deo vizuelnog identiteta i treba da ostavi upečatljiv utisak o Vašem brendu, firmi ili poslu.

Brošure, katalozi, meniji predstavljaju još jedan vid promocije Vaše firme odnosno vizuelnog identiteta koji će Vas izdvojiti od konkurencije i zato je njihov dizajn veoma bitan.

Avani grafički dizajn Vam nudi profesionalna i kreativna rešenja za dizajn brošura, kataloga, menija Vaše firme u skladu sa Vašom idejom i uvek dobijate nekoliko ponuđenih predloga za izradu brošura, kataloga, menija.


dizajn-brosura-kataloga-menia

Portfolio Anavi grafički dizan

Kakav je dobat dizaj brošura, kataloga, menija?

Dizajn brošura, kataloga, menija treba da bude originalan, jednostavan, a ipak upečatljiv, bez mnogo elemenata i usklađenih boja, sa dobrim i čitkim rasporedom elemenata poput logoa Vaše firme, informacija o Vašoj firmi i kontak podacima..

Izrada logotipa

1. Logo dizajn

  • Dobar logo dizajn i logotip je prepoznatljivog, prikladnog, praktičnog, grafičkog i jednostavnog oblika i prenosi poruku koju Vi želite da poručite svojim klijentima. Logotip je lako prepoznatljiv simbol Vašeg brenda, što pomaže da Vaše poslovanje ostane u centru pažnje za ljude koji će postati u kupci.

2. Dizajn vizit karte

  • Atraktivan, privlačan dizajn vizit karte sa svim relevantnim kontakt informacijama može privući pažnju Vašeg potencijalnog klijenta i pomoći Vam da ostanete upamćeni i nakon prvog sastanka. Vizit karte takođe mogu poboljšati kredibilitet, jer mogu stvoriti osećaj profesionalnosti i legitimnosti za Vašeg poslovanja.

2. Dizajn memoranduma

  • Za Vaše dokumente bitan je dizajn memoranduma, jer preko poslovnog pisma, prenose se bitne informacije o Vašoj firmi ili poslu i ostavlja profesionalan utisak kod saradnika i potencijalnih klijenata. Pametne tehnike rasporeda mogu se koristiti da bi se skrenula pažnja na ključne informacije i ostavio upečatljiv utisak.